Queri
Hulp voor mens en dier

Animal Assisted Therapy

Achtergrond van deze therapie

Huisdieren zijn diep verbonden met hun mens. Ze leven letterlijk in het energieveld van hun baas. Dieren als leer- en heelmeester.

Ze zijn erg sensitief en stemmen zich op diep niveau af op hun mens. Huisdieren pikken de emoties op van hun mens, ook als die verstopt zijn in diepe lagen van hun lichaam. Ze kunnen trauma`s oppikken en de emoties die daarover verstopt waren. Wat er dan kan gebeuren is dat het dier die verborgen emoties terug spiegelt naar zijn mens`. Dat doet hij eigenlijk automatisch, vanwege de verbinding met zijn mens. Hij laat als het ware zien aan de mens waar de pijn zit. Het trauma uit kindertijd, of zelfs ver daarvóór reflecteert het dier terug naar zijn mens. Dit neemt de vorm aan van `probleemgedrag`.

Bijvoorbeeld angst gedrag, vermijding, vlucht gedrag, onzindelijkheid en zelfs ziektes en fysieke kwalen, die een afspiegeling zijn van wat er in zijn mens gaande is of was. De mens is zich vaak niet bewust van de signalen van zijn dier en is ervan overtuigd dat het `probleem` iets van het dier zelf is. Dat klopt voor een groot deel! Het dier heeft in zijn verleden eenzelfde soort trauma ervaren. Omdat dit zich op dezelfde frequentie heeft afgespeeld als die van zijn mens, komt dit naar boven (trigger). Het huisdier fungeert als een leermeester.

Dit is een prachtig geschenk van het Universum

Als wordt herkend waar de oorzaak van de issues van het dier zit, dan kan het tevoorschijn gehaald en geheeld worden. De heling werkt naar beide kanten: zowel voor de mens als het dier wordt het trauma geheeld. De mens en zijn dier ervaren hun band nu als nóg liefdevoller en de relatie zal aanzienlijk verbeteren,

Wat veel dieren ook doen, is zelf de heling bieden aan hun mens. Als bij hun mens verdriet opkomt, dan biedt hij troost door dichtbij te komen, tegen hun mens aan, spinnen (kat), knuffelen en rust geven. Ze zijn dan de heelmeester.

Dieren zijn meestal beide, zowel leraar als heler. Soms is de ene dominant, soms de ander. Dat hangt af van wat de mens op dat moment nodig heeft, maar ook het dier zelf.

De therapie  is op deze eigenschap van de relatie tussen mens en huisdier gebaseerd.

Als een mens problemen heeft in zijn dagelijks leven en graag wil werken aan de dieperliggende oorzaken, dan kan zij via hun eigen dier (dieren communicatie) of een therapie dier veel opsporen en verborgen wonden naar boven halen en heling in gang zetten (transformeren). Deze heling gaat beide kanten uit, omdat de wond voor beide op dezelfde frequentie lag. Dieren zijn, net als mensen, met elkaar verbonden en met de mens. Ze kunnen veel dieper 'kijken' dan mensen en vertalen dit dan naar Marjan.

De methoden die ingezet worden zijn zeer divers en volgen de energie van de zichtbare, huidige pijn terug naar de oorsprong om die op te lossen en door het energiesysteem van de mens (en dier) door te voeren.

Scroll verder onder de foto`s voor de diverse mogelijkheden.

Soul Connection Healing methode

De diverse trajecten keuze menu

Klik op de behandeling voor meer informatie over de behandeling, duur en tarieven of klik hier om direct in contact te komen.

Traject Safety First

Cat Assisted Therapy C.A.T.

Energetisch Transformatie Traject

Reiki behandeling

Healy behandelingen

Chakra tarot legging

Hulp bij verlies van dierbaren

Workshops Soul Connection Energy Dance.

Voor evenementen kunt u Marjan boeken voor het geven van workshops die mensen kennis laten maken met het reguleren van hun eigen energie. Voor het helen van kwalen en ongemak en leren omgaan met emoties.

Waar is dit handig voor?

De mens beschikt van nature over een zelfhelend vermogen. Dit zijn we helaas over de eeuwen heen verleerd of het werd in de bestaande cultuur niet geaccepteerd en niet begrepen en dus geweerd.

Wat men in de workshop kan leren is hoe ieder mens bestaat uit een samenspel van verschillende energiën die met elkaar samenwerken om het leven van de persoon zo gezond mogelijk door te komen. Alles bestaat uit energie, ook de dieren, de natuur en de elementen en het Universum is de Bron waar dat allemaal uit voort komt en mee verbonden is.

Ieder mens heeft met zijn energie weer effect op anderen omdat we met elkaar verbonden zijn. Zo ontstaat er een Energy Dance tussen mensen, dieren, de natuur en de elementen.

De workshops zijn motiverend, inspirerend en voor een groot gedeelte met bewegingen op muziek.

De kosten voor workshops, de duur en de onderwerpen gaan in onderling overleg met de organisatie die dit aanvraagt.

De opbrengsten van de energetische behandelingen komen ten goede aan de dieren van stichting Queri.

Disclaimer:
De cursus en sessies zijn geen medische handelingen en de deelnemers wordt aangeraden eerst met hun behandelend arts te overleggen alvorens zich in te schrijven. Niets is een vervanging van reguliere zorg, maar een mogelijke aanvulling.

E-mailen
Bellen